לייעוץ משפטי ראשוני, השאירו את הפרטים:

    עורך דין פשיטת רגל בחיפה

    אם אתם ניצבים בפני הליך הגשת בקשה לפשיטת רגל, הסיכוי הטוב ביותר שלכם לתוצאה מוצלחת הוא לבחור עורך דין פשיטת רגל בחיפה, שמתמחה בדיני פשיטת רגל. נכון שתוכלו להגיש את הבקשה בעצמכם ללא שכירת שירותים משפטיים, אבל התנהלות זו אינה מומלצת.

    משרד עוה"ד שירן כהן מתמחה בהכנה והבנה מדויקת של סוגיות משפטיות שנוגעות לפשיטת רגל, והיא תלווה אתכם בהליך עם ייצוג מסור, נאמן ומקצועי, עד להשגת התוצאות המבוקשות.

     

    איך עורך דין פשיטת רגל בחיפה יכול לסייע לכם?

    ישנן כמה סיבות מדוע עורך דין פשיטת רגל יכול להועיל לכם במהלך הליך פשיטת הרגל אל מול בית הדין:

    • סיוע בהחלטה האם ניתן וכדאי להתחיל בהליך פשיטת רגל.
    • ייעוץ לגבי בחירת סוג פשיטת הרגל.
    • ייעוץ לגבי הנכס שניתן להחזיק.
    • ייעוץ בדבר התנהלות בהליך.
    • ייעוץ לגבי המשך תשלומים לנושים.

    יחד עם זאת, לא כל עורך דין יוכל לייצג אתכם ברמה הדרושה בתיקי פשיטת רגל, וישנם כמה שיקולים חשובים שכדאי לזכור כשאתם מחפשים עורך דין פשיטת רגל בחיפה שייצג אתכם.

     

    בדיקת המומחיות

    סביר להניח שעורכי דין שמתעסקים במעט מכל תחום אינם מודעים להיבטים המפורטים של דיני פשיטת רגל, או שאינם מעודכנים בהתפתחויות המשפטיות האחרונות בתחום זה. בעקבות כך, בחירה בעורך דין פשיטת רגל בחיפה היא הבחירה הנכונה ביותר בזכות הידע והניסיון שלו בהליכים מאין אלו.

     

    ניסיון הולם

    מומלץ לבדוק את בקיאותו של עורך הדין המתמחה בדיני פשיטת רגל- ניסיון של שנים רבות בתחום לא תמיד מוכיחה את עצמה, ואילו מה שחשוב הוא מספר תיקי פשיטת הרגל שטופלו בהצלחה ובקיאותו בתחום.

    יש כמה עורכי דין שעסקו בדיני פשיטת רגל במשך שנים רבות, אבל מעולם לא באמת שלטו בנושא. יחד עם זאת, יש עורכי דין אשר נקטו בפרקטיקה כללית, והגישו תיקי פשיטת רגל מפעם לפעם. לכן, חשוב להקפיד לשכור שירותי עורך דין פשיטת רגל בחיפה עם הבנה מעמיקה בתחום, לצד הניסיון העשיר.

     

    בשורה התחתונה, חשוב להרגיש בנוח עם עורך הדין הנבחר

    בסופו של יום, כדאי לבחור עורך דין פשיטת רגל בחיפה שאתם מרגישים איתו בנוח. עורכת דין שירן כהן תקשיב לסיפור שלכם, תאסוף את המידע שנוגע למקרה שלכם, ותייצג אתכם בנאמנות ובמסירות. במהלך התהליך, היא תבין באופן הטוב ביותר את מצבכם ואת התנהלות הכלכלית שאתם רגילים אליה, ובהתאם לכך היא תייצג את האינטרסים שלכם באופן מיטבי.

     

    עורך דין פשיטת רגל חיפה

     

    עורך דין פשיטת רגל חיפה

    הגשת בקשה לפשיטת רגל היא שיטה ליציאה מחובות מכבידים אשר לא ניתן לעמוד בהם, ורוב האנשים אשר עברו תהליך זה מעידים כי כאשר תיק פשיטת הרגל שלהם הסתיים הם חוו תחושת הקלה עצומה. אבל הבנת התהליך ומילוי הניירת עשויים להיות מרתיעים, וכאן נכנסים לתמונה שירותי עורך דין פשיטת רגל חיפה.

    לא רק שתקבלו מעורכת הדין שירן כהן ייצוג משפטי, אלא שהיא תייצג אתכם בנאמנות, במסירות, בהתמדה ובמקצועיות, תוך טיפול בניירת מההתחלה ועד הסוף, עד לקבלת ההפטר ותחילת פרק חדש בחיים, נטול חובות.

     

    סמכויות עורך דין פשיטת רגל חיפה

    לא כל מקרי פשיטות הרגל הם מורכבים, אבל גם לא כולם קלים- כך או אחרת, חשוב לבחור את שירותיו של עורך דין פשיטת רגל חיפה שיש לו את רמת המיומנות הדרושה לטיפול בתיק שלכם. המורכבות של ההליך המשפטי שלכם תהיה תלויה בהיבטים הבאים:

    • עובדות המקרה.
    • מצב בו נאמן פשיטת הרגל ימכור חלק מהרכוש.
    • ייצוג עורך דין פשיטת רגל חיפה לבעלי עסקים קטנים.
    • מעורבות של ליטיגציה בהליך פשיטת רגל.

     

    ייצוג משפטי הולם מעורך דין שמתמחה בפשיטות רגל

    פשיטת רגל נחשבת בדרך כלל כמוצא אחרון לאנשים ששקועים בחובות ואינם מוצאים שיטה לשלם את החשבונות שלהם. הגשת בקשה לפשיטת רגל מתבצעת כשכל החלופות האחרות לא הובילו ליציאה מהחובות.

    אחת השיטות הנפוצות על מנת להחליט על התאמה לשירות היא לשאול עורך דין פשיטת רגל חיפה על ייצוג לקוחות קודמים במצבים דומים. כמו כן, הסכם העסקת עורך הדין מפרט את השירותים שהוא יספק. תפקידו של עורך הדין הוא גם לספק לכם ייעוץ מקצועי לאורך כל התהליך.

     

    ייצוג משפטי של עורך דין במהלך הדיונים

    לאחר הגשת בקשה לפשיטת רגל, החייב נדרש להגיע לשימוע, אבל בהתאם למקרה הספציפי שלכם, אתם או עורך דין פשיטת רגל חיפה ששכרתם את שירותיו תידרשו להגיע לדיונים נוספים. ברוב המקרים עוד לפני שתגישו את תיק פשיטת הרגל שלכם, עורכת הדין שירן כהן תייעץ לכם לגבי הדיונים הצפויים, ומאפייני ההליכים שתצטרכו לעבור עד לקבלת ההפטר.

    עם ניסיון של שנים רבות בתחום, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שתקבלו שירות מקצועי הולם, עם יחס אישי ומיידי וייצוג שמבוסס על ידע נרחב בדיני פשיטת רגל.

    קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט
    שלחו לי ווצאפ!
    💬 איך אפשר לעזור?
    היי 👋
    איך אוכל לעזור?
    דילוג לתוכן