לייעוץ משפטי ראשוני, השאירו את הפרטים:

    ייפוי כוח מתמשך

    משרדנו מוסמך לעריכת ייפוי כוח מתמשך והפקדתו באפוטרופוס הכללי.

    ​ייפוי כוח מתמשך הוא כלי תקדימי לכיבוד רצונו הטהור של אדם לאחר שאינו נמצא עוד צלול בדעתו.

    ​ייפוי הכוח המתמשך הוא מינוי של אדם למיופה כוח בהתאם לבחירתו בהליך פשוט ומהיר כאשר אדם הינו בר דעת.

    המינוי יכול להיות בכל תחום העולה לרוחו של אדם: החל מהחלטות בנוגע לגוף, ענייני רכוש, עניינים אישיים ועוד.

    ​תחילת האחריות נקבעת על פי רצונו של הלקוח ומייתרת את הליך קביעת האפוטרופוס במידת הצורך בהליך משפטי שלא בהתאם לרצונו של הלקוח.

    ​תחום מומחיות זה דורש ניהול תקין של ההליך ובדיקה כי לא קיימים גורמים משפעים על דעתו של הממנה תוך רגישות ושימת דגש כי אכן מה שמופקד אכן משקף את רצונו הטהור.

     

    ייפוי כוח מתמשך חיפה

    ייפוי כוח מתמשך חיפה הוא סמכות שמקנה אדם אחד לאדם אחר לפעול בשמו. הרעיון שמישהו אחר יוכל לחתום על ההמחאות, לבטל את הביטוחים, ואפילו למכור את הבית שלכם, נשמע כמו סיוט ברוב הנסיבות, אבל במקרים מסוימים זהו שירות חיוני.

    עורכת הדין שירן כהן מייצגת בנאמנות לקוחות באמצעות ייפוי כוח מתמשך, בהתמדה, במקצועיות ובמסירות לייצוג הנושאים המשפטיים של אנשים שאינם מסוגלים, מסיבות רבות, לדאוג לנושאים אלו בעצמם.

     

    למה לשכור שירותי ייפוי כוח מתמשך חיפה?

    גם אם הייתם נשואים במשך חמישים שנים, בן או בת הזוג שלכם אינם מסוגלים לקבל החלטות על חשבונות, פוליסות ביטוח או רכוש, אם הם רשומים על שמכם. הם יצטרכו לפנות לבית המשפט כדי לקבל את הסמכות הזו, מה שעלול לקחת חודשים ולעלות אלפי שקלים.

    האפשרות הטובה ביותר היא לחתום על ייפוי כוח מתמשך חיפה, והעברת הסמכות המשפטית חייבת להתבצע כל עוד היכולת הנפשית וכושר השיפוט של האדם שחותם על ייפוי הכוח עדיין מאפשרים לו להבין מה הוא עושה.

     

    סוגי ייפויי כוח

    קיימים שני סוגי ייפויי כוח: רגילים ומתמשכים. סמכויות רגילות משמשות באופן הטוב ביותר למטרות זמניות, למשל אם אתם טסים לחו"ל ומעוניינים שמישהו יוכל לשלוח לכם מזומנים מהחשבונות שלכם, או לשלם את חשבונותיכם בתקופת היעדרותכם.

    ייפוי כוח מתמשך חיפה מספק הגנה לטווח ארוך יותר, ומתאים לזמנים בהם האדם שחותם על ייפוי הכוח הפך לחסר יכולת נפשית, ומסמך זה יכול להתייחס לרכוש או לטיפול ולרווחה האישיים שלכם. עורך דין פועל הן ביחס לרכוש והן ביחס לטיפול ולרווחה.

    ייפוי הכוח המתמשך בעיקרו מחליף את הליך האפוטרופסות שלעיתים הינו הליך שרירותי המתבצע בבית המשפט לענייני משפחה, ולרוב אינו משקף את רצונו של הממנה. שכן, מינוי אפוטרופוס נעשה על פי החלטה של בית המשפט לענייני משפחה כאשר אדם כבר אינו בר דעת ודעתו כבר אינה יכולה להישמע.

    במשרדה של עורכת הדין שירן כהן כל לקוח מקבל יחס אישי, מידי ומקצועי, לייצוג הולם בפני בית המשפט ובפני כל סמכות שיפוטית אחרת.

     

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה

     

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה

    ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי שמעניק לאדם אותו בחרתם את הסמכות לטפל בנכסים ובנושאים הכלכליים והרפואיים שלכם בעודכם בחיים. עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה הוא איש המקצוע אשר תפקידו לסייע בכל הניירת וההסכמים הכרוכים בכך.  השירותים המקצועיים המוצעים על ידי עורכת הדין שירן כהן, מאפשרים לה לייצג אתכם באחריות ובנאמנות, עם ידע רחב בדיני אפוטרופסות וייפוי כוח מתמשך וניסיון רב בתחום. חשוב מכך, אתם יכולים לסמוך עליה שתייצג היטב את האינטרסים הכלכליים והמשפטיים שלכם.

     

    מה תפקידו של עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה?

    עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה למעשה עורך מסמך משפטי שקובע את המגבלות או התנאים שמעניקים לממונה אותו בחרתם סמכות לפעולה או לייצוג בנושאים כלכליים, רפואיים או אישיים בהתאם להגבלות אותם ציינתם. כך, למשל, הסמכות יכולה להיות מוגבלת לנכס ספציפי, לפעולה ספציפית, לסכום מוגדר ומוגבל, לאדם אחד או למספר גורמים וכיוצא בזאת.

     

    למה צריך מסמך ייפוי כוח מתמשך?

    מינוי ממונה באמצעות עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה על מנת שיוכל לפעול בשמכם, מיועד ברוב המקרים להגנה על האינטרסים שלכם ושל יקיריכם. גם אם אתם מסוגלים לדאוג לנכסים ולעניינים הרפואיים והפיננסיים שלכם עכשיו, בעתיד קיים סיכוי שלא תוכלו לעשות זאת.

    כך, לדוגמא, אם אתם כבר לא ברי דעת או אינכם מסוגלים להגיע להחלטה צלולה בעקבות מחלה או מצב רפואי זה או אחר, עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה יפעיל את ייפוי הכוח המתמשך וידאג שהאדם אותו מיניתם יוכל לבצע משימות אלו עבורכם ובשמכם. למיופה הכוח יש את הסמכות לחתום בשמכם על מסמכים שנוגעים למקרקעין, ולהחליט החלטות רפואיות בהתאם להגבלות אותם קבעתם בטופס ייפוי הכוח המתמשך, לפי רצונכם.

     

    האם ניתן לבטל ייפוי כוח מתמשך?

    ניתן לבטל ייפוי כוח מתמשך בכל עת כל עוד יש לכם יכולת נפשית וקוגניטיבית. הודעת הביטול צריכה להימסר על ידי עורך דין ייפוי כוח מתמשך בחיפה כדי לוודא שהסמכות בוטלה.

    למידע נוסף על האופן שבו עורכת הדין שירן כהן תסייע לכם עם ייפוי כוח מתמשך, צרו קשר עם המשרד. אנו נשמח להעניק ייעוץ וייצוג משפטי מסור, מתמיד ומקצועי שמבוסס על יחס אישי וידע נרחב בתחום.

    קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט
    שלחו לי ווצאפ!
    💬 איך אפשר לעזור?
    היי 👋
    איך אוכל לעזור?
    דילוג לתוכן