לייעוץ משפטי ראשוני, השאירו את הפרטים:

    עורך דין לענייני ירושה בחיפה

    סכסוכים משפחתיים בקרב ילדים לאחר מות הורה מתרחשות במשפחות רבות. אם המטרה העיקרית שלכם בתור הורים היא ליצור הרמוניה משפחתית, אז תוכנית העיזבון שאתם משאירים צריכה להיות מתוכננת כך שהוראות הצוואה והעיזבון יישמרו. עורך דין לענייני ירושה בחיפה מלווה משפחות במצבים אלו, עד להסדרת הסכסוכים.

    עורכת הדין שירן כהן מתמחה בהסדרים משפחתיים מתקדמים, ומספקת שירותי תכנון עיזבון מוקדם שמונע בעיות לאחר המוות. כמו כן, היא מקפידה לייצג את האינטרסים של המוטבים בצוואות, על מנת שיוכלו לקבל את חלקם בירושה על פי דין וכלשון הצוואה.

     

    עורך דין לענייני ירושה בחיפה לייצוג בנושאי צוואות ובריאות

    ההמלצה העומדת בעינה כיום על ידי עורכי דין רבים היא כי מומלץ לתכנן מוקדם את צוואתכם ולכלול בה הוראות לגבי האופן בו תרצו לקבל טיפול במקרה בו לא תהיו מסוגלים לתפקד. צוואה זו אמורה גם למנות עורך דין לענייני ירושה בחיפה, או בן משפחה, שיקבלו החלטות בתחום הבריאות אם תיכנסו למצב של חוסר יכולת.

    סמכויות ייפוי כוח מתמשך

    נכות, במיוחד בקרב אנשים צעירים, מציבה סיכון גבוה מאוד בהשוואה למוות, ואנשים רבים מאמינים שלבן הזוג יש באופן אוטומטי את הסמכות לקבל החלטות בשם בן הזוג הנכה, אבל לא תמיד זה המקרה.

    לכן חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני ירושות בחיפה לגבי ניהול העיזבון, גישור על סכסוכי ירושות, ייצוג וליווי בבית המשפט לענייני משפחה, או הכנת מסמך ייפוי כוח מתמשך.

     

    צוואות ונכסים

    לא כל נכסי המוריש יצטרכו לעבור הליך צוואה- נכסים שעוקפים את הליך בתי המשפט כוללים רכוש שמוחזק בשכירות משותפת, כלי רכב שמוחזקים בשמות משותפים, חשבונות פרישה שכוללים שם נוסף מלבד המוריש, וכן הלאה. נכסים ללא צוואה מועברים למוטבים המיועדים מיד לאחר מותו של המוריש.

    עורכת הדין שירן כהן מומחית בענייני ירושות וצוואות, בעלת ותק רב בתחום, והיא תשמח לייצג אתכם במסירות ובנאמנות עד להסדרת הנחיות הצוואה וחלוקת הירושה כדין.

     

    עורך דין ירושה חיפה

     

    עורך דין ירושה חיפה

    עורך דין ירושה חיפה מבצע מגוון רחב של תפקידים שנוגעים לניהול עיזבונות וצוואות. חשוב להבין את הפונקציות העיקריות שאיש מקצוע זה ממלא ואת מאפייני תפקידיו, כדי לדעת איך לבחור את עורך הדין המתאים לניהול הירושה שלכם לאחר פטירתכם.

    עורכת הדין שירן כהן מייצגת ומלווה משפחות רבות בניהול צוואות, עיזבונות וירושות, והיא תייצג גם את האינטרסים שלכם בנאמנות, במסירות, בהתמדה ובמקצועיות. משרד הבוטיק שלה מתמחה בדיני משפחה, עם ידע וניסיון נרחבים בתחומים נוספים.

     

    עורך דין ירושה חיפה מכין טיוטת מסמך צוואה אחרונה

    עורך דין ירושה חיפה מוודא שמסמך זה ערוך, חתום ומבוצע כהלכה, וזהו תפקידו העיקרי בשלב הראשון. חשוב לזכור כי היכרות מלאה עם המורכבות של צוואות, ובקיאות מעמיקה בהוראות החוק היא דרישה מרכזית בתפקיד. שירותי עורך דין מיומן בניהול עיזבונות כוללים מתן ייעוץ לגבי הוראות הצוואה, והאפשרויות הזמינות.

     

    הגנה על נכסים מפני נושים לאחר הפטירה

    ליורשים כאלה ואחרים יש שפע שיטות לתבוע עיזבון. עורך דין ירושה חיפה, עם ניסיון עשיר בתחום, בונה את ההגנות המשפטיות כדי למנוע סכסוכים משפחתיים או לטפל בהם.

    כמו כן, תוכנית עיזבון ערוכה היטב מציבה אמצעי הגנה כדי לשמור על הנכסים שלכם מפני גובי חובות שאינם זכאים לעיזבונכם.

     

    יצירת הנחיות שירותי בריאות ותיעוד ייפוי כוח מתמשך

    במקרה של מצב חירום רפואי או תאונה אשר גורמים למצבכם להידרדר ולכך שלא תהיו מסוגלים לתקשר באופן ברור וקל, כדאי שיהיו הנחיות שיבהירו את העדפותיכם בכל הנוגע לפיקוח הרפואי שלכם, בנוסף לפיקוח על הנכסים שבבעלותכם.

    במקום לגרום למשפחה שלכם לנחש את הוראותיכם האחרונות, יש להבהיר את כוונותיכם כעת על ידי ייצוג של עורך דין ירושה חיפה לתכנון עיזבון.

     

    מניעת הליכי צוואות והוצאות משפט מיותרות

    ככל שבני המשפחה צריכים להתמודד עם פחות הליכים משפטיים, כן ייטב. תשלום עבור ייעוץ משפטי הולם כעת, ושכירת שירותי עורך דין ירושה חיפה, ימנע מהם את הצורך לבצע בקרת נזקים לאחר פטירתכם.

     

    בשורה התחתונה, מומלץ לשכור שירותים משפטיים בהקדם

    כדי לתאם פגישת ייעוץ עם עורכת הדין שירן כהן, צרו קשר עוד היום עם משרדה, שמלווה משפחות רבות בייצוג בנושאי עיזבונות, ירושות וצוואות.

    בפגישת הייעוץ, תבינו את האפשרויות העומדות בפניכם ותקבלו את הליווי הנדרש עד למימוש הצוואה.

     

    עורך דין ירושות חיפה

     

    עורך דין ירושות חיפה

    הסדר עיזבון או צוואה יכול להיות תהליך מלחיץ, במיוחד כאשר מתעוררים חילוקי דעות בין בני משפחה בגלל סכסוכי עיזבון. בהתאם למצבכם ולמאפייני המאבקים על הירושה, מומלץ להתייעץ עם עורך דין ירושות חיפה על המקרה, להבנת האפשרויות שלכם.

    עורכת דין שירן כהן חרטה על דגל משרד הבוטיק שבבעלותה, לייצג בנאמנות, במסירות, בהתמדה ובמקצועיות את לקוחותיה, עד למיצוי זכויותיהם והשגת חלקם בירושה כדין. השירות מתחיל עם פגישת ייעוץ ומסתיים בתום ההליכים עם ייצוג מקצועי הולם וחסר פשרות.

     

    למה כדאי לשכור שירותי עורך דין ירושות חיפה?

    לאחר אובדן אדם אהוב, הדבר האחרון שתרצו לחשוב עליו הוא התמודדות עם המורכבות של הליך צוואה, או עם האפשרות שרצונותיו הסופיים של המוריש, כפי שבאו לידי ביטוי באמצעות צוואתו או אמונותיו, עלולים להיות מסוכלים בגלל ירושה או מחלוקת על העיזבון.

    אבל על ידי שכירת שירותי עורך דין ירושות חיפה שיש לו ניסיון עשיר בתחום, הוא יפקח על התהליך ויטפל בכל מחלוקת שעלולה להתעורר במהלכו, כך שאתם יכולים להתמקד באבל על אובדנכם ולהשאיר את המשימות הכבדות בידי עורך הדין שלכם.

     

    מניעת מצבים בהם הרכוש או הנכסים עוברים לידיים הלא נכונות

    קיימים נושאים משפטיים רבים שמחייבים התערבות של עורך דין ירושות חיפה. אם נכסי מוריש עוברים למוטבים שאינם מיועדים לקבלת הרכוש, עורך הדין שבקיא בדיני ירושות, יוודא שהמוטבים המתאימים יקבלו את הירושה לה הם זכאים.

     

    איך עורך דין מומחה לדיני ירושות יכול לסייע?

    עורך דין ירושות חיפה מעריך בדיוק מה השתבש בתהליך הצוואה, ופועל להשגת תוצאה הוגנת. אם נקלעתם לסכסוכים משפחתיים שנוגעים לירושה, זה הזמן לפנות למשרד עורכת דין שירן כהן, לקבלת ייעוץ לגבי האפשרויות שלכם.

    בין אם אתם מתמודדים עם עיזבון שנשלל מכם, או חווים התנהגות שאינה הולמת או שוחקת של מוטב, או שאתם מוטבים שמאמינים שהצוואה נכתבה בכפייה, ולכן אין לכבד אותה על ידי בית המשפט, עורכת די שירן כהן תסייע לכם לפתח תוכנית יעילה ושיטתית למיצוי זכויותיכם, עם מתן יחס אישי ומידי, ועם ניסיון רב בתחום.

     

    יצירת קשר עם עו"ד שירן כהן

    ניתן להשיג אותנו בדרכים הבאות:

    כתובת: רחוב ספיר 7 קומה 1 משרד 10, חיפה (צ'ק פוסט)
    מיקוד: 3295402
    טלפון: 04-8886899
    נייד: 054-5255126
    מייל: [email protected]
    קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט
    שלחו לי ווצאפ!
    💬 איך אפשר לעזור?
    היי 👋
    איך אוכל לעזור?
    דילוג לתוכן