לייעוץ משפטי ראשוני, השאירו את הפרטים:

    ייפוי כוח מתמשך למה כדאי?

    אז מהו בעצם ייפוי כוח מתמשך ולמה הוא כל כך חשוב?

    ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך אותו רושם אדם בעודו צלול בדעתו בו קובע אותו אדם מי יטפל בו, ברכושו ויקבל החלטות במקומו כאשר אינו יהיה כשיר יותר לקבל החלטות עצמאיות ולדאוג לצרכיו. בנקודה זו בדיוק נכנס מיופה הכוח לנעליו של הממנה (אותו אדם שמינה את מיופה הכוח לקבל בשבילו החלטות ולפעול בשמו).

    החידוש העיקרי והכל כך משמעותי בייפוי הכוח המתמשך הוא זכות הבחירה של הממנה. ייפוי הכוח המתמשך מבטיח לממנה איך יראו חייו בעתיד ובידי מי ינוהלו חייו בניגוד למה שהיה נהוג לראות בעבר בו בית המשפט יכול היה למנות לאדם אפוטרופוס ללא התחשבות ברצונו ולעתים אף בניגוד לדעתו וטובתו האישית כאשר השיקולים העיקריים של בית המשפט היו שיקולים יבשים של קשר משפחתי ותו לו.

    ייפוי הכוח המתמשך מאפשר את יכולת הבחירה של אדם ומשקפת את רצונו הטהור. הבחירה נעשת על ידו טרם הגעתו למצב שבו יאבד את כשרותו ולא יוכל לדאוג עוד לצרכיו מכל סיבה שהיא.

    מיופה הכוח יהיה אחראי בהתאם לתנאים אותם ציין הממנה במסגרת ייפוי הכוח. הממנה יכול לבחור מייפה כוח יחיד או מספר מיופי כוח שיקבלו החלטות במקומו ויכנסו לנעליו. הממנה אף יכול להחליט על קביעת מיודעים שיעקבו אחר החלטות מיופי הכוח.

    באתרינו תוכלו למצוא מידע נוסף אודות ייפוי כוח מתמשך חיפה.

    לפרטים נוספים מוזמנים לפנות למשרדנו בנייד 054-5255126

    קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט
    שלחו לי ווצאפ!
    💬 איך אפשר לעזור?
    היי 👋
    איך אוכל לעזור?
    דילוג לתוכן