דיני תעופה
משרדנו מתמחה בייצוג נוסעים וליווי יחידים וקבוצות בהגשת תביעות אל מול חברות תעופה, ישראליות או זרות.
חוק שירותי תעופה אשר נחקק בשנת 2012 המכונה גם חוק טיבי קובע כי טיסה שהמריאה באיחור של 8 שעות או יותר היא טיסה שבוטלה, במקרה זה כל נוסע באותה טיסה זכאי לקבל פיצוי כספי בהתאם למרחק הטיסה כאמור בתוספת הראשונה לחוק התעופה כמפורט להלן:
מרחק הטיסה (בק"מ) הסכום (בשקלים חדשים)
עד 2,000 1,320
עד 4,500 2,120
מעל 4,500 3,180
חוק טיבי מחייב את חברות התעופה לספק הטבות לנוסעים שלא התאפשר להם לעלות לטיסה או שטיסתם נדחתה, הוקדמה הוא בוטלה כגון: מזון ומשקאות, שירותי לינה במלון והסעות, שירותי תקשורת, כרטיס טיסה חלופית, השבת מלוא התמורה בגין כרטיס הטיסה המקורי ופיצוי כספי בהתאם למרחק הטיסה.
כמו כן, כל ההטבות אמורות להינתן לנוסעים הזכאים להם ובהתאם לנסיבות המקרה וזאת בהנחה כי מתקיימים התנאים המפורטים בחוק.
יחד עם זאת נוסע שלא קיבל הטבות להם הוא זכאי (פיצוי כספי או שירותי סיוע) יכול לדרוש פיצויים לדוגמא במסגרת תביעה אזרחית נגד מארגן הטיסה בסכום של עד 10,590 ₪ לנוסע וזאת גם אם לא ניתן כל נזק.